ORACULUM | PARFÉM | VŮNĚ | VONNÉ OLEJE | OSOBNOST | MAGICKÁ MOC
Nová dimenze sebevyjádření
Vůně mají magickou moc. Dokážou nás přenést časoprostorem nebo vyvolat vzpomínku na konkrétní osobu. Parfém je jedna z věcí, která nám dává možnost odlišit se a pomáhá nám definovat, kdo jsme a co máme rádi. A když žádný takový nemohla Renáta Muchová najít, založila značku Oraculum. „Hledala jsem parfém, který bude odrážet mou osobnost. Našla jsem až s výrobou našeho 21:03 – Sensualist,“ vysvětluje. Přinést na trh prvotřídní produkt však není jedinou prioritou Oracula. Neméně důležitou motivací je vytvořit komunitní portál, který by měl lidi inspirovat k tomu, aby se nebáli o sebe starat a plnit si své sny. Významným prvkem značky je pojmenování produktů podle času, což odkazuje na její filozofii – oslavovat současnost a měnit každodenní moment v nevšední.
Vonné oleje v hlavní roli
Olejové parfémy Oraculum se aplikují kuličkovým aplikátorem a jedná o koncentrované parfémové oleje, ve kterých jsou vonné esence zastoupeny až ze sedmdesáti procent. Díky tomu je vůně parfému s vámi šest hodin, někdy dokonce až několik dní. Pro srovnání: běžné parfémové vody obsahují vonné oleje pouze z dvaceti procent a jejich předpokládaná výdrž je od tří do pěti hodin.
Inspiraci pro kompozici vůní našla Renáta v Orientu. V 04:20 – Hedonist ucítíte prvky kardamomu a růžového pepře, opojnou vůni santalového dřeva najdete v 00:08 Principist. Šestici vůní mezi sebou můžete vrstvit a vytvořit si naprosto výjimečnou vůni, která bude zcela v souladu s vaší duší. Novinkou v nabídce je parfém na alkoholové bázi Katarzist s růží v hlavní roli. V plánu jsou také bytové vůně ve formě svíček či difuzérů. Která vůně je vaší duši nejblíže, můžete vyzkoušet v Praze na třech místech: v Beloved v Anglické ulici, v Harddecore na Senovážném náměstí nebo ve One concept storu na Újezdě.
text: Klára Opatřilová | foto: Renáta Muchová, Otakar Šenkýř | partner článku: Oraculum