MILE magazín o svatbách a oslavách

 

Objevte s námi rozmanitost a kouzlo svateb a eventů.

 
Stylový čtvrtletník o českých i zahraničních svatbách, oslavách a jiných významných událostech. Inspirace pro budoucí nevěsty, svatebčany nebo oslavence. Reálné svatby i stylizované dekory.

 

o-mile4
 

MILE vychází čtvrtletně v online a tištěné verzi v českém jazyce. Magazín je distribuován v trafikách, květinářstvích, svatebních salónech a dalších vybraných místech. Jeho originální náplň umožňuje nový přístup ke klientovi, který je postaven na kreativě na míru.
 
Každé číslo magazínu má 128 stran a představuje jedinečný titul založený jak na skutečných svatbách, tak stylizovaném originálním obsahu. Moderní minimalistický vzhled časopisu oslovuje náročné nevěsty.

 

 
Příběh MILE aneb náš splněný sen
 
MILE letos oslaví pět let své existence. Ani se nám nechce věřit, že od prvního čísla uplynula už taková doba! Málokdo by možná tehdy čekal, že projekt nezávislého časopisu zaměřeného především na svatby prokáže takovou životaschopnost. Ale jsou sny, které stojí za to plnit, a ten náš je tu od toho, aby pomáhal na svět těm vašim.

 

Začalo to v roce 2018 jednou nevinnou schůzkou v kavárně. Rozhovor dvou kreativních žen se tehdy točil kolem krásného svatebního časopisu Together. Ve vzduchu visela otázka, proč něco takového nejde i u nás. A od otázky byl jen krok k testovacímu nultému číslu, které vydala zakladatelka a šéfredaktorka MILE Ilona Karásková společně s XXX v online podobě. Ohlasy čtenářů, respektive čtenářek byly kladné, a tak následovalo v elektronické podobě skutečné číslo jedna. MILE s pořadovým číslem dvě se už zaskvělo na papíře, rozjela se distribuce ve vybraných obchodech a trafikách. Ve třetím čísle se MILE na chvíli protnulo se skvělým, dnes již bohužel neexistujícím designovým časopisem Soffa. Zájem o design nám ale zůstal. A letos nás čeká už jubilejní dvacáté vydání. Mezitím se ovšem událo spoustu dalšího a značka MILE se násobně rozrostla.

Celý obsah časopisu byl a je původní, od počátku jsme kladli důraz na originalitu a posouvání svatebního narativu za hranice běžných trendů. Naší ambicí totiž je měnit pohled na to, jak může svatba vypadat. V úvodní fotostory přinášíme neotřelé pojetí nevěsty, ženicha a momentů spojených s důležitým osobním rozhodnutím. Rubrika Skutečné svatby je něco jako srdce celého magazínu, kde se scházejí opravdové příběhy různorodých a inspirativních párů z Česka i celého světa. Čtenářům jejich svatební den přibližujeme jak skrze fotografie, tak detailním vyprávěním. V dalších rubrikách nezapomínáme ani na to ostatní, co svatby doprovází, od nápadů na svatební dary a lokace přes květinové aranže a šperky až po tipy na líbánky nebo recept na originální drink. Zůstáváme přitom věrni lokálním značkám a dodavatelům, protože tak nám to dává smysl, a svou prací je chceme podporovat.

Nesoustředíme se ale jen a pouze na svatby, zajímají nás i další významné životní momenty a způsob, jakým se dají oslavit. V přeneseném smyslu je pro nás svátkem každý okamžik strávený v dobré společnosti, proto pravidelně přinášíme rozhovor s osobností, která má co říct, a představujeme české značky, jejichž práce nás zaujala.

S tím úzce souvisí náš další projekt, který spatřil světlo světa v roce 2020. Tištěný Atlas svatebních dodavatelů. Víme totiž, jak náročný podnik může svatba být. A jak těžké je mnohdy dát dohromady jednotlivé detaily, aby to bylo to pravé. Proto jsme vydali kapesní atlas s kurátorským výběrem dodavatelů, za které můžeme ručit. Druhé vydání vzniklo v roce 2022 a na letošní podzim připravujeme Atlas číslo 3. Nadto neustále doplňujeme online databázi dodavatelů, kterou najdete na našem webu pod záložkou Adresář.

V online prostředí MILE vzniklo, a přestože není větší radost, než každého čtvrt roku držet v rukou tištěný časopis, zůstáváme aktivní i na online platformách. Na webu nabízíme svatební balíčky s nadčasovými produkty i jednotlivá čísla magazínu, ale navíc tu pipláme také jeho online podobu, kde se v kratších článcích věnujeme aktuálním trendům a kde můžeme flexibilně reagovat na novinky, které přináší (nejen) svatební trh.

MILE je pro nás víc než jen časopis, je to značka, která by měla přinášet radost a povznesení. S takovým záměrem vznikl i náš první merch, trojjediné ponožky s jednoduchým heslem: Jsme – Navždy – Spolu. Tři velká slova a tři výrazné barvy pro ty, kdo se nebojí vyčnívat. Byla to trochu divočina a už teď se těšíme, co vymyslíme příště.

A když říkáme „spolu“, myslíme tím i naše mediální partnerství. Jsme hrdým partnerem festivalu Czech Design Week, festivalu svatebních fotografů nebo festivalu Křehký Mikulov. O svá partnerství pečujeme a máme radost, že s námi spolupracují české značky jako je Rückl, Klimchi nebo Moser. Do budoucna bychom rádi tuhle rodinu rozšířili, abychom mohli na našich stránkách přinášet ucelenou přehlídku produktů trvalé hodnoty, které se budou dědit z generace na generaci. Protože svatba je jen začátek…

 o-mile3